Wednesday, November 24, 2010

w e b c a m

boo!

tweet twet ! eh, ade text kat inbox lah..aku  capai phone then aku click lah siapa yang send text ni...
OMG! capital Z send text,ya ALLAH time ni Tuhan je lah yang tahu apa yang aku rasa sekarang ni..
"sayang , pliss Ym...then on webcam sekali..." capital Z send text ..
aku pun replay lah..aku bagitau yang aku dah offline..im sorry...
tapi Capital Z kata dia tunggu aku sampai aku online...haish! dia ni kenapa macam ni..bukan aku tak suka tapi aku kusut kot..dengan muka tak tido 3 hari berturut-turut..
around 3 am ,aku pon on yM..eh kenapa dia x oNline so aku pikir dia saja-saja je..
tapi rupa-rupanya dia onLine...then aku buzz! ada lah respond, happy tu happy tapi ntahlah aku tak boleh lah tengok dia aku akan merasa  sedih...apa yang aku nampak dia pegang handphone aku..kelegaan yang aku rasa sebab dia still guna handphone aku tu...
hampir 2 jam jugalah kitaorang borak-borak...dia bagi nasihat...kitaorg luahkan apa yang perlu dan patut...
( NASEB BAIK DIA TAK NAMPAK AKU MENANGES)....
sumpah! aku rindu kau Z...aku tetap tunggu kau..in a meantime kau pun masih lagi ambil berat atas diri aku lagi...betul ke kau bagitau aku yang  kau masih sayangkan  macam dulu-dulu.. cuma kau mahukan  aku beri  sedikit masa  lagi..?? kalau itu kehendak kau, tak mengapa aku boleh turuti cuma aku tak nak kau tinggalkan dan lupakan aku... apa pun terima kaseh sebab luangkan masa untuk aku malam tadi .... aku sayang kau Z... =(




i will waiting =(

3 comments: