Saturday, November 27, 2010

b a b e

boo!

yeay ! 
malam tadi aku keluar dengan babe aku..
any nadia dengan nadeeya sulaiman (nanad )
Hahahaha macam-macam hal kot hang dengan dieorang..
dengan dania ( any daughter) hahaha...

first , nanad ngan nadia pick up aku dekat rumah...
ngok ngek ngok ngek we all decide nak pergi dataran penggaram..
round cari car park, aish penuh plak..then nanad ngan nadia dok gelak-gelak..
aku hairan , then aku tanya "why korang gelak-gelak macam hantu nie..?"
then si nadia kata kereta aku boleh bercaka-cakap au..
haha,aku pon tak lah amik port sangat....sebab bagi aku biasa-biasa je kot macam kereta abg-abg yag carholic tue..
lepak sambil tengok dania  jalan-jalan..seronok plak dia kat tempat lapang-lapang tue..
aroun 10.30 pm we all decide nak pergi makan plak kan area 1001 malam atau jalan omar..
masa nak naik kereta tue kitaorg gelisah je sebab adalah budak-budak atau abag-abg kereta port kat area kereta we all..then nanad dah gelak gelak..nadia lagi ah...
nak tak nak kitaorg kenalah gak kan naik dengan muka slumber..
hahahah ,tiba ade suara latar cakap" eh kereta dia bercakaplah "
hahahaahah ,abg kenapa mempertikaikan alarm kereta kitaorg hahaha..
kelakar ke??
hahahahaah..actually kereta nadia rosak so husband dia pinjam kereta member ...
haha berdekah...buat kitaorg berdekah sebab macam-macam hal dengan kereta itu...
then , we all pergi makan...kat lokasi stall tu dania dok jalan-jalan je siap ada yang usha dak dania..
hehe then dia main-main dengan kitten..ingatkan dia berani tina-tiba dania nanges terduduk atas kitten tue..
hampir seluruh customer kat stall tue tengok dania then ada chinese group ketawakan dania..
haha dania nie funnyy lah...
hehehehe acter dinner we all decide balik..ye lah kan , anak anak dara tak elok balik malam..nadia je tak sebab dia mak org yang over anak dara hahaha !
apa pon memang best lah malam tadi.. =D

2 comments: