Sunday, November 28, 2010

c e r e m o n y

boo!
 hey buddies ...
well ari nie aku and family pergi kenduri kawen..
i thought ,kawan ayah rupa-rupanya  sepupu mak aku punya kenduri ni..
anak first..hehe padan lah meriah..menu keramaian??
pergh! janganlah cakap..meleleh air liur ni... XD

yang best nya kat sini , mak aku and mak cik-mak cik aku siap buat jejak kasih
ye lah kan dah lama tak ketemu sepupu sepapat..hehe..
then after cit cat dengan sedara mara..tunggu lah pengantin sampai..
haha seronok je tengok orang kawen-kawen nie..
agak-agak bila aku kawen kan..hahah..
* hah gila gatal aku..calon pun takde..org yang sayang kita dah tinggal kan kita..


 masa ni on the way ke JB





 boo & sis ain *makan-makan adalah hobi sihat kitaorang.. n_n





 haha miss tangga




 haha takde apa nak buat kan




=D

No comments:

Post a Comment