Wednesday, November 24, 2010

p e n a t..

boo!

satu hari ini aku memsibukkan diri aku..padahal tak sibuk mana pun...
tapi aku kena juga buat demikian sebab aku tak nak rasa sedih..


alhamdullilah ! semua pembayaran aku dah selesaikan...takdelah kusut kepala otak ini...
dah sememangnya rambut yang tgh panjang dan kusut...hahaha...
"  mimi dah kemas-kemas baju?" ibu tanya...
eh , ibu pun nak suruh kita cepat-cepat keluar dari rumah ke? haha tacing lah saya hari ini..
sebenarnya ibu nak pastikan kesemuanya dah siap...
haish aku ni pikir yang bukan-bukan je -_-"
esok tinggal buat medical check up..
kenapalah aku tak bersemangat sangat ni nak pergi belajar...
sampai adik aku benagang.." dulu bukan main ko beriya-iya nak sambung belajar,ni cakap lain plak"...
n_n .janganlah marah adek...tak tau la kenapa aku rasa macam ini...
kenapa eh ?
kenapa ?
dan mengapa??


p/s : mata-mata yang intai blog aku ni sila la tolong jawabkan..dah chantek-chantek aku buat box comment tue..hahaha  =D

3 comments:

  1. hehe...releks la... perjuangan harus diteruskan...nt kat tempat belajar mane tahu kut jumpa yg lagi bagus dari dia bersemangat balik la tu, kekekekeke....

    ReplyDelete
  2. insyaAllah semangat tu akan dtg jgk nt..dah ade peluang ni stdy la elok2 ya..gudluck n take care..

    ReplyDelete
  3. kak ngah : haha ke situ plaknya... :D

    masnim : hehe...thx sayang luv u :)

    ReplyDelete