Tuesday, November 23, 2010

k e c e w a

boo!

Perpisahan itu selalu terjadi
Kepada insan yang bercinta
Sungguh sedihnya rasa
Apabila ianya terjadi

Perpisahan bermula dari dua hati
Yang kehendaknya tak dituruti
Ataupun manusia
Yang berperasaan benci



oh ! memang betul bait-bait lagu ni..
tapi aku tak benci kau sikit pun tak...
makin aku sayang kau adalah...
aku cuba nak baik-baik dengan kau tapi kau sendiri yang macam nak tak nak..
kalau kau rasa aku penting kenapa kau perlu ambil masa..
padahal kau tahu diri kau macam mana..kenapa aku perlu bagi kau masa..
bukan aku tak sabar tapi aku tak nak sebaliknya...ye ! aku tak nak kehilangan kau..
kau faham tak? bukan aku sengaja desak kau...
tapi aku takut wahai sayang...
kita hanya insan biasa , kau penah buat silap aku pun begitu...tapi 
sebagai  manusia apa salahnya kita ambil iktibar apa yang berlaku di dalam hubungan ini..
aku bukan jenis mudah sayang orang dan bukan mudah buang orang sesuka hati..
harap kau faham bila kau baca conteng-conteng aku ni
bukan aku tak boleh hidup tanpa kau boleh je...tapi aku rasa kehilangan..
rasa kehilangan itu yang buat aku tak tentu arah...
aku ingin berkongsi segala kepahitan kemanisan bersama kau..
sayang!

harap kau mengerti capital  Z~


aku nak macam sebelum nie =(

No comments:

Post a Comment