Monday, August 1, 2011

Lelaki yang bernama A.Y,A.H

boo!

termenung ..
Lalu ayah menyapa dari belakang ..menanyakan mengapa aku termenung .
Ayah , dalam hati kecil menggeletik ingin meluah segala yang terbuku . Namun aku tetap juga membeku .
Beberapa minit kemudian , ayah bersuara .." tak semua kita sayang .tak semua kita nak  akan dapat . "
Aku tersentak , adakah ayah mengetahui apa yang aku alami .. selang itu ayah bersuara kembali ." lepaskan saja . redhakan segala apa yang berlaku .ini semua dugaan dari NYA . Kita kena akur, apa yang terjadi ada sebab ada hikmah ,barangkali dia bukan yang terbaik untuk kau nak . . ada lagi peluang yang akan menanti , teruskan usaha mu , kejar dahulu cita cita dan impian mu anak . . ayah sentiasa sokong kamu " Ayah berlalu pergi ..hilang dari pandangan mata .


Apa cuba aku nyatakan . naluri ayah mengetahui anaknya  dalam kesedihan . ayah .kau superb ! aku bersyukur dapat ayah seperti mu . di mana saja aku berada kau sentiasa disisi .. kau sokong apa saja keputusan ku . ayah kau sangat superb ! bila hari mendatang . aku cuba membahagiakan mu .ayah kau lah wira ku  =) 

YA ALLAH panjangkanlah usia ayah ku . limpahkan rezeki kepadanya . berikan kesihatan yg lebih baik kepadanya . aku mohon kepada MU YA ALLAH .








 



No comments:

Post a Comment