Wednesday, July 6, 2011

mungkin kau bukan pertama tapi bagi aku kau yang terakhir .

boo!
kalau anda tidak yakin dapat tunaikani janji , jangan sesekali anda berjanji .
tanpa anda sedari , anda telah melukai mereka . anda tahu anda hanya manusia biasa ,
di mana anda mempunyai daya perasaan yang berubah berubah atau secara logiknya anda tiada pendirian ..
benar . setiap insan tidak sempurna , itu aku akui ... beringatlah jangan berjanji dengan sesuatu tidak pasti keputusannya .aku punya perasaan sama seperti kalian semua . . jangan sesekali anda meletakkan sesuatu harapan yang sangat tinggi .padah akhirnya . . jikalau anda tidak pasti jelaskan kepada mereka . terangkan kepada mereka jangan sampai melarat . 

pada akhirnya aku mahu anda tunaikan janji anda , tapi baru aku sedari . aku hanya insan di pinggir hari  .

No comments:

Post a Comment